in ,

שינקין 47, תל אביב – מועדון כושר space

space – רשת מועדוני כושר


כתובת: שינקין 47, תל אביב-יפו

טלפון: *8979

||


מועדון הכושר space אשר נפתח בשנת 2009, הפך במהרה למוביל ולמתקדם ביותר באזור. נגיש לאוכלוסייה של כ- 30,000 תושבים המתגוררים בקרבת המועדון.

המועדון מאובזר בציוד המקצועי והמתקדם מסוגו בעולם, הכולל עשרות מכשירי אירובי מתקדמים, בעלי מסכי LCD וגישה חופשית לאינטרנט, ומגוון עשיר של מכשירי כוח ומשקולות חופשיים.

אזור אימון פונקציונאלי

במועדון ספייס שינקין תמצאו אזור אימון פונקציונאלי ייחודי ומתקדם הכולל אביזרים וציוד מקצועי וביניהם – כלובים, חבלים, בוקסים, קטלבלס, כדורי כוח ועוד.

הסטודיו והחוגים

בספייס ישנם שני אולמות סטודיו חוגים מרווחים בהם מתקיימים בכל יום מגוון רחב של חוגים ואימונים וביניהם: שיעורי Les Mills, עיצוב וחיטוב הגוף, אימוני רצועות פילאטיס, אירובי, יוגה, פלדנקרייז ועוד.

צוות המדריכים במועדון

צוות המדריכים במועדון כולל את צוות המדריכים המקצועי ביותר. במועדון פועל שירות של מאמנים אישיים אשר יודעים להפיק את המיטב, כך שכל אחד מהמתאמנים יוכלו להגיע לתוצאות בצורה המהירה והבריאה ביותר.


כתובת: שינקין 47, תל אביב-יפו

טלפון: *8979

||


שליחת הצעה לעריכה   |   האם זהו העסק שלך?


סיגל בוחבוט

רחוב שינקין: סיגל בוחבוט

בעלת "כרטיס הנחת שכן" בקפה השכונתי לתחושת הבידול והעליונות, בדירה שלה הצנרת מקרטעת והפטריות כל כך גדולות במקלחת שהן עוד שניה מתחלקות איתה בשכר הדירה, מתעקשת על חינמים גם בהופעות של הרכבי אינדי מקומיים שרעבים לחומוס בקופסה. לא טורחת לצאת מהעיר מלבד לנתב"ג.

תגובות

Leave a Reply

One Ping

  1. Pingback:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שינקין 9, תל אביב – שיינקום

שינקין 14, תל אביב – נעלי דנילו