זה הזמן לקנות מקומי!

עיריית תל אביב-יפו יוצאת בקמפיין הגדול בתולדותיה לעידוד רכישה מקומית, כדי לסייע לעסקים בעיר בצל משבר הקורונה

הקמפיין כולל פעולות רבות בכל פלטפורמות הפרסום העירוניות: סרטונים לעידוד צריכה מקומית ברשתות החברתיות, שילוט חוצות נרחב ברחבי העיר הכולל מאות שלטים, שיתוף פעולה עם העסקים וקידומם, עמוד עסקים ייעודי באתר העירייה, קמפיין לקידום מסעדות ובתי קפה דרך כרטיס התושב העירוני "דיגיתל" וכן צרופת ארנונה לקידום העסקים.

הסיוע לעסקים בעיר עומד במוקד המאמצים העירוניים בשבועות האחרונים. בין השאר, העירייה הייתה בין היוזמות והדוחפות למתן פטור לעסקים ל-3 חודשים, והיא משתתפת ביישום הפטור בעשרות מיליוני שקלים; גיבשה והגישה לממשלה מתווה לפתיחה מיידית של המסעדות ובתי הקפה תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות; העניקה פטור מאגרות עבור כיסאות, שולחנות, היתרי לילה, פרגודים ושלטים; הציבה 1,000 כיסאות ושמשיות בכיכרות ורחבות מרכזיות כדי לעודד צריכת מזון בטייק-אוויי; והודיעה על הסבה של 11 מקטעי רחובות בעיר למדרחובים סגורים לתנועת כלי רכב, כדי לעודד את המסחר והפעילות הכלכלית בהם וכן התירה הרחבת שטח הצבת השולחנות והכיסאות גם על חשבון המרחב הציבורי.

לפרטים נוספים: לחצו כאן


רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: אמר כי "הצלת העסקים המקומיים היא משימת על שכולם יכולים להשתתף בה. הנחיתי להפנות את כל משאבי הפרסום והשיווק העירוניים לטובת עידוד הצריכה המקומית כדי לסייע לכמה שיותר מהעסקים שלנו לצלוח את התקופה הקשה.


הקמפיין  נערך בשיתוף ארגוני העסקים והעצמאים בעיר:

• אני שולמן
• לה"ב
• לשכת המסחר ת"א והמרכז
• מסעדנים חזקים יחד
• איגוד המסעדות והברים
• התאחדות המלונות בישראל
• איגוד הלילה
• התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל
• אמ"י  – ארגון אמני ישראל
• איגוד האמרגנים ומפיקי אמנויות הבמה בישראל
• התאחדות בעלי האולמות, גני האירועים והקייטרינגים בישראל
• שח"ם – ארגון השחקנים בישראל
• התאחדות התעשיינים בישראל
• לשכת עורכי הדין


|