in ,

שינקין 3, תל אביב – ניקי NiCi

NiCi – חנות צעצועים


כתובת: שינקין 3, תל אביב-יפו

טלפון: 03-5289090

||


ניקי מהווה שילוב  של מעצבים מהשורה הראשונה, השוקדים מדי יום על המשך פיתוח מוצרים חדשים, עם מחויבות  ללא פשרות לאיכות ושימוש בחומרי גלם משובחים מבטיחים שכל מוצר היוצא ממחסני החברה הוא גם שובה לב ועין וגם עמיד ומבטיח הנאה לאורך זמן. תפיסתה  של NICI, שרק אנשים ייחודיים יכולים ליצור מוצרים ייחודיים, ולכן הדמיון והכישרון של עובדיה הם הבסיס הראשוני להצלחת המותג.

לצד בובות הפרווה היפהפיות, שהיוו את הקו הראשוני של הייצור, כוללים מוצרי החברה כיום שלל אביזרי אופנה – תיקים, ארנקים, מחזיקי מפתחות, נרתיקים למשקפי שמש וכדומה; קו שלם של מוצרי חזרה לבית הספר וציוד משרדי – יומנים, מחברות, קלסרים ומבחר של כלי כתיבה; פיג`מות והלבשה תחתונה; כריות, מצעים ואביזרים שונים לעיצוב הבית; ועוד מגוון רחב של מוצרים שלא מפסיק להתרחב, להתחדש ולרגש.


ניקי NiCi – חנות צעצועים



ניקי NiCi – חנות צעצועים

כתובת: שינקין 3, תל אביב-יפו

טלפון: 03-5289090

||


שליחת הצעה לעריכה   |   האם זהו העסק שלך?


גלי מוסקוביץ'

רחוב שינקין: גלי מוסקוביץ'

יושבת על כרבולית ברוטשילד, לא תגיד שהצביעה "הרשימה המשותפת" אלא תגיד "הצבעתי למשותפת", אוהבת להתלונן שלא משקיעים מספיק כסף באזור שסובב את אבו חסן, מעולם לא יצאה מהעיר ואז הגיעו הילדים ומצאה את עצמה בקדיתא כדי לראות פרות. מתמרמרת בכל מירוץ ג'ילט או נייקי שבו סוגרים רחובות בשביל שכמה נודניקים עם סיבולת לב ריאה יוכלו לרוץ בטייץ ממותג.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שינקין 30, תל אביב – CTLV דירות אירוח

שינקין 48, תל אביב – Take A Nap