in ,

שינקין 10, תל אביב – OPTICAL CENTER

אופטיקל סנטר – רשת האופטיקה והשמיעה הבינלאומית


כתובת: שינקין 10, תל אביב-יפו

טלפון: 03-6280880

||


בסניף שינקין של רשת אופטיקל סנטר תמצאו צוות המקצועי והמסור אשר ישמח לסייע לכם בכל נושא הקשור ל: בדיקות ראייה, בדיקת שמיעה, אודיולוגיה, התאמת מסגרת למשקפי ראייה, משקפי שמש, משקפי ספורט, עדשות מגע ראייה ירודה ועוד… צוות הסניף כולל אופטומטריסטים מומחים, קלינאי תקשורת, אופטיקאים וחברי צוות נוספים אשר תמיד ישמחו לעמוד לרשותכם ולהתאים את הפתרון האופטימלי עבורכם תוך מתן שירות מקצועי, איכותי ויוקרתי אשר מותאם לצרכים, לטעם שלכם, לגיל וגם לתקציב שלכם.

בסניף אופטיקל סנטר בשינקין תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מסגרות למשקפי ראייה, משקפי שמש ומשקפי ספורט של המותגים העולמיים המובילים. כרשת עולמית עם יותר מ-600 סניפים באופטיקל סנטר פועלים כדי לאפשר לכם ליהנות מהדגמים האחרונים ביותר של המותגים המובילים בעולם.


אופטיקל סנטר – שינקין 10, תל אביב


בנוסף לאביזרי עזר לראייה, סניף שינקין אופטיקל סנטר מציע פתרונות לאנשים אשר סובלים מלקויות שמיעה. צוות הסניף כולל קלינאי תקשורת אשר יוכל לסייע לכם באבחון בעיות שמיעה, טיפול בהן ובמידת הצורך גם לסייע בהתאמת טכנולוגיה מסייעת דוגמת מכשיר שמיעה. אנו עושים כל מאמץ לספק לכם את הפתרונות האחרונים בתחום האודיולוגיה שקיימים בעולם.



אופטיקל סנטר – רשת האופטיקה והשמיעה הבינלאומית

כתובת: שינקין 10, תל אביב-יפו

טלפון: 03-6280880

||


שליחת הצעה לעריכה   |   האם זהו העסק שלך?


דין ברלינר

רחוב שינקין: דין ברלינר

הולך להפגנות למען ילדי הפליטים אבל רק אם הן קרובות לבית, מקטר על הלילה הלבן, מתלונן שאין צל בכיכר הבימה ועדיין נוהג לרבוץ שם עם הילד כל יום אחרי הגן, יוצא לבלות ביום רביעי, רואה סלב ברחוב וממשיך להתנהג כרגיל. שותה רק מתוך צנצנות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שינקין 30, תל אביב – H&M

שינקין 61, תל אביב – שי גדון | מעצב שיער