in

סיורי דיגיתל ברחבי העיר

חינם (בהרשמה מראש)

אזל המלאי – רישום להמתנה חינם!

חוזרים לסיורים באוויר הפתוח ברחבי העיר: המושבה האמריקאית, באוהאוס והעיר הלבנה, אמנות רחוב בשוק הפשפשים, עג'מי שלוש דתות ואלוהים אחד ועוד.

  • תוקף הטבה 17.12.2020 17:30
  • חשוב לדעת
    • אנחנו שומרים על הוראות משרד הבריאות 🙂 יש להגיע עם מסכות ולשמור מרחק של שני מטר.
    • נבקש מכל המשתתפים למדוד חום טרם הגעתם ולא להגיע במידה וחום גופך מעל 37.8
    • כל אדם מחויב ברישום
    • מספר המקומות מוגבל
    • הרשמה מראש

המושבה האמריקאית

סיפורה של שכונה רב תרבותית בה תכירו כיצד האמריקאים, הבריטים, האוסטרלים והגרמנים עיצבו את אופייה האורבאני והססגוני שלה. בין כנסייה, בתי עץ ומוזיאון קטנטן תגלו אוצר חבוי בתפר בין תל אביב ליפו. סיפורי השכונה הם סיפורי מפגש בין מזרח למערב, אנשים ותרבויות.

עג'מי – שלוש דתות ואלוהים אחד

שכונת עג'מי ביפו היא דוגמא לדו קיום מרשים של מוסלמים, נוצרים ויהודים. בסיור נכיר ונחווה את השכונה המרתקת דרך נפלאות הארכיטקטורה והפן האנושי. נשמע על שקיעתה הארוכה לאורך השנים ועל הדרך חזרה למעמדה כשכונה יוקרתית.

רוטשילד – לב ליבה של תל אביב

סיור בעיר הלבנה ובשדרה הוותיקה של תל אביב, ליד הקיוסק ופנס הרחוב הראשונים בעיר. סיפורים על הבתים בשדרה ועל אנשים שגרו בה, נגיעה באדריכלות הבאוהאוס הידועה ובתהליכי השימור שעברו הבתים.

פשפשים עושים גרפיטי

ציורי גרפיטי של כמעט כל האומנים הפעילים בארץ כגון, אנה קוגן, קון אייר, ארז וזיו שמח, אנטיי, דיוז, brothers of light' minks, muna,סלומון סוזה , מיכל רובין ועוד הרבה אחרים.. מי הם האמנים, מהן הטכניקות ומה הולך לקרות עוד בסצנת האומנות המתפתחת בשוק הכי שווה בתל אביב יפו?

מתוצרת הארץ – סיור בעקבות שירי אריק איינשטיין

הצטרפו אלינו לסיור בסמטאותיה הציוריות של העיר הלבנה, אשר כל רחוב ופינה בה הופכים לשורה משיר מוכר. לאורך הסיור נשמע את שיריו וזיכרונותיו של אריק איינשטיין ויחד נגלה את הרגעים המיוחדים שהפכו לשירים המרכיבים את פסקול חיינו.

בתי קובייה לבנים – סיור באוהאוס והעיר הלבנה

ריבוי המבנים לשימור בסגנון בינלאומי ברחוב, הביאו להכרזתו כאזור C של העיר הלבנה. הסיור יתחקה אחר המבנים הבולטים במתחם ויכלול כניסה למוזיאון הבאוהאוס בו מוצגים פריטים שימושיים פרי עיצובם של מורי בית הספר באוהאוס בגרמניה.
בתום הסיור ניתן לבקר בבית ליבלינג – מרכז העיר הלבנה לסיורים קוליים עצמאים.

סיור אופניים צעירים

רכיבה לאורך ציר השדרות – חלון הראווה הירוק של תל-אביב (שד' בן-גוריון, שד' ח"ן ושד' רוטשילד). הסיור מאפשר מבט מרתק על ההתפתחות האורבנית של לב העיר ומפגיש את המטיילים עם נקודות ציון מרכזיות בהיסטוריה של תל-אביב ועם כמה ממכמניה התרבותיים. האתרים והנושאים העיקריים שבהם אנו עוסקים בסיור זה, הם: בית בן-גוריון, סיפור הפרדסים, כיכר רבין והמצבה לזכרו, האנדרטה לזכר קורבנות השואה, כיכר התזמורת – בית הבימה, שדרות רוטשילד כמוזיאון ארכיטקטוני: מ"בתי החלומות" לסגנון הבאוהאוס, בית לוין, פיסול חוצות, "אחוזת בית", יד למייסדים, הקיוסק הראשון, מגדל שלום-גמנסיה הרצליה.

עיריית תל אביב-יפו

רחוב שינקין: עיריית תל אביב-יפו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

טעם זה לא רק אוכל

האקווריום במרכז ענב – חזרות חיות!